Karrieredag '26

Karrieredag '26

ved Nick Andersen -
Antal besvarelser: 0

Karrieredag

Afslutningen på studiet kan være en grænseoverskridende overgang. Det er transitionen fra studerende til kyndig ekspert. Og det kan give anledning til en del usikkerhed. Er jeg dygtig nok? Har jeg valgt de rigtige valgfag? Skal jeg have en detaljeret plan for min karriere?

Alt det og meget mere kan du få svar på til forårets karrieredag d. 16. april, når tidligere studerende gæster Middelhavet og Stillehavet. Dagen er primært tiltænkt studerende på de sene semestre, men alle kan komme og få gode råd til og indsigt i, hvad man kan forvente af karrieren fra andre, der har stået præcis samme sted.

Glæd dig til at møde alumner fra bl.a. Fjernvarme Fyn, Odense Zoo og Korsør Flådestation.

PROGRAM

• 10.00-10.45    Dimittendoplæg v. Laura Lange Andersen, Driftsleder, IFF (Stillehavet)
  • 10.45-12.15    Sparringssession (Middelhavet)
  • 12.15-12.45    Fælles frokost*
  • 12.45-13.15    Jobsøgningsoplæg v. Kim Balsløv, Head of Research, Hansen Toft
  • 13.15-13.45    Netværksoplæg v. Katarina Deylami, Netværkschef, BlueTech Center
  • 13.45-14.00    Afslutning

* For eksterne gæster og tilmeldte studerende på de sene semestre. Invitation med link i relevante fagportaler.

Se eksterne gæster og deres placering til sparringssessionen herunder:

Bilag Opstilling.jpg