Til studentermedhjælpere (tutorer, ambassadører, assistenter mv.) i SIMAC: Indrapporter arbejdstimer i mTIME fra 1. november 2024

Til studentermedhjælpere (tutorer, ambassadører, assistenter mv.) i SIMAC: Indrapporter arbejdstimer i mTIME fra 1. november 2024

ved Rikke Juul-Nyholm -
Antal besvarelser: 0

Pr. 1. november 2024 skal alle studentermedhjælpere registrere deres arbejdstid i tidsregistreringssystemet mTIME. Dermed skal der ikke længere registreres arbejdstid i tutorafregningssystemet på Insight.

mTIME tilgås via dette link: mTIME - Registreringer Skema

Når du som studentermedhjælper indgår en kontrakt med SIMAC, oprettes du i samme ombæring med en brugerprofil i mTIME. Det betyder, at det kun er aktive studentermedhjælpere, der har adgang til at registrere arbejdstimer i mTIME. Når du har indrapporteret og godkendt dine arbejdstimer, går din registrering videre til ledergodkendelse, hvorefter de overgår til SIMACs lønmedarbejder.

Hvis du har problemer med at tilgå mTIME eller har spørgsmål til systemet i øvrigt, kan du skrive til postkassen mtime@simac.dk.

Hvis du har spørgsmål til din brug af systemet, kan du sandsynligvis finde svar på vejledningssiden på Insight. Her finder du en skriftlig vejledning, en FAQ og en video som illustrerer, hvordan mTIME anvendes. 

Mvh. Sanne Karlskov
HR-koordinator