Pr. 1. november 2024 skal alle studentermedhjælpere registrere deres arbejdstid i tidsregistreringssystemet mTIME. Dermed skal der ikke længere registreres arbejdstid i tutorafregningssystemet på Insight.
mTIME tilgås via dette link: mTIME - Registreringer Skema
Når du som studentermedhjælper indgår en kontrakt med SIMAC, oprettes du i samme ombæring med en brugerprofil i mTIME. Det betyder, at det kun er aktive studentermedhjælpere, der har adgang til at registrere arbejdstimer i mTIME. Når du har indrapporteret og godkendt dine arbejdstimer, går din registrering videre til ledergodkendelse, hvorefter de overgår til SIMACs lønmedarbejder.
Hvis du har problemer med at tilgå mTIME eller har spørgsmål til systemet i øvrigt, kan du skrive til postkassen mtime@simac.dk.
Hvis du har spørgsmål til din brug af systemet, kan du
sandsynligvis finde svar på vejledningssiden på Insight. Her finder du
en skriftlig vejledning, en FAQ og en video som illustrerer, hvordan mTIME
anvendes.
HR-koordinator